به گزارش ایرنا ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با صدور پیامی حوادث تروریستی هفدهم خرداد تهران را محکوم کرد و گفت : هدف داعش ایران است ولی تحرکات این گروه تروریستی همیشه در نطفه خفه شده و می شود .
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در این پیام افزود : اراده مردم قوی و ملت ایران مقتدر است و این بادها درخت تنومند انقلاب اسلامی را تکان نمی دهد .
وی در این پیام خاطرنشان کرد : حوادث تروریستی تهران بار دیگر لزوم وحدت ٬ انسجام و همبستگی را به همه گوشزد کرد.
محمدرضا خباز استاندار سمنان نیز در پیامی با محکوم کردن حادثه تروریستی تهران شهادت جمعی از هموطنان را در این حادثه تسلیت گفت.
در این پیام اضافه شد : شهادت در راه خدا و برای پاسداری از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عالی ترین درجه عزت و آزادگی رادمردانی است که عاشقانه و شجاعانه همچون مولا و آقایشان حسین بن علی (ع) در مقابل هجمه ی بدکاران و بدخواهان می ایستند وسینه سپر می نمایند .
خباز یادآور شد : بدخواهان و کینه ورزانی که زخم خورده عدالت علی ، استقامت حسن و رشادت حسین ع بوده و کینه ی آن را از دیر باز بر سینه دارند .
استاندار سمنان اضافه کرد: حوادث کور و ناجوانمردانه تروریستی که در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مجلس شورای اسلامی به انجام رسید نشان داد که دشمنان قسم خورده ی اسلام و ایران از هیچ تلاشی برای به خاک و خون کشیدن حافظان این مرز و بوم ابائی نداشته و در این مسیر حتی به انسانهای بیگناه و عادی نیز رحم نمی کنند .
ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم شهرستان دامغان در پیامی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی تهران را تسلیت گفت و برای مجروحان حادثه آرزوی سلامتی و خانواده محترم شهدا آرزوی صبر و بردباری کرد.
وی در این پیام اضافه کرد : پل شهادت اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین نموده و راه شجاعت را به ما آموختند.
وی یادآور شد : اگر نبود این از خودگذشتگی و ایثار شهید والامقام در ۱۰ دقیقه ابتدای حمله و درگیری با تروریست ها همانند هم لباسان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شاید ابعاد این فاجعه گسترده تر از این رقم می خورد. ایشان مزد ایثار را از معبودش دریافت کرد و با ایثارگران کربلا محشور گشت.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: اینجانب شهادت آن پاسدار سرافراز اسلام، شهید والامقام جواد تیموری ودیگر شهدای مظلوم حادثه تروریستی تهران را به ساحت حضرت بقیة الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه شریف)، حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته)، پاسداران انقلاب اسلامی ، خانواده محترم ومعزز شهداو به عموم دوستداران و متعهدان نهضت امام خمینی (ره) و امت شهید پرور و ولایت مدار ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می کنم و برای آنان صبر و سکینه‌ی الهی و برای شهدای عزیزمان علو درجات را از خداوند متعال مسألت می کنم.
احمد همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در پیامی با همدری با خانواده شهدای حوادث تروریستی بارگاه امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی گفت : بار دیگر اذان جهاد و شهادت از خیام عاشوراییان زمان و اردوگاه سپاهیان اسلام برخاست و عطر شهادت را به مشام ها رساند.
وی گفت: اینجانب شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان به خصوص شهید هم استانی رضا تیموری در حادثه تروریستی ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و همکاران ایشان و همچنین شهدای حادثه تروریستی مرقد حضرت امام خمینی(ره) به دست فریب خوردگان استکبار جهانی را به خانواده‌های داغدار آنان، رهبری معظم انقلاب و ملت شهید پرور ایران تسلیت عرض نموده و از پروردگار متعال طلب عافیت و سلامت برای مجروحان دارم.
همتی اظهارداشت: ان شاالله سربازان گمنام وزارت اطلاعات و دستگاه های نظامی و انتظامی، به زودی درس عبرتی به یاد ماندنی به تروریست های مزدور و حامیان آنها خواهند داد.
سیدحسن حسینی شاهرودی نمانده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی تهران را تسلیت گفت و برای مجروحان حادثه آرزوی سلامتی کرد.
حسینی در این پیام آورده است : حادثۀ تروریستی حرم مطهر امام(ره) و مجلس شورای اسلامی نشان داد کینه توزی دشمنان جمهوری اسلامی ایران و استکبار جهانی هیچ گاه پایانی نخواهد داشت.
وی اضافه کرد : تروریست‌های کوردل و حامیان اشان باید بدانند که این اقدامات مذبوحانه در عزم و ارادۀ ملّت بزرگ ایران هیچ خللی وارد نخواهد کرد و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری این ترقه بازی ها بی تأثیر بوده و همچون گذشته در مقابل وحدت و اتحاد مردم محکوم به شکست است.
صبح روز سه شنبه هفته جاری در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که جمعی شهید و تعدادی از هموطنان مجروح شدند.
گروه تکفیری تروریستی داعش مسوولیت این حملات را بر عهده گرفته است.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.