به گزارش ایرنا، علی اصغر جمعه ای روز شنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی افزود : همواره بخش خصوصی به دنبال بهبود فضای کسب و کار کشور بوده و در این راه تاکنون گام های موثری برداشته است.
وی با بیان این که بخش خصوصی به دنبال کمک به دولت دوازدهم برای دگرگونی چهره اقتصادی ایران است، افزود: فعالان اقتصادی در این چهار سال پیش رو تمام تلاش خود را برای تحول اقتصادی خواهند کرد و دولت نیز باید از آن ها بیش از پیش حمایت کند.
جمعه ای اظهار داشت : فعالان اقتصادی استان سمنان از دولت دوازدهم انتظار دارند که نظام بانکی تحول یابد و با موقعیت موجود کشور هماهنگ شود.
وی صادرات را عامل اصلی تولید برشمرد و خاطرنشان کرد : تقویت بازار هدف و گسترش هم افزایی با کشورهای مختلف مطالبه فعالان بخش خصوصی استان سمنان از دولت دوازدهم است.
وی اضافه کرد : سیاست گذاری منطقی برای نرخ ارز، ثبات اقتصادی و کاهش سود بانک ها باید در کشور و در چهار سال پیش رو به وجود بیاید.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان با اشاره به حماسه آفرینی مردم در تاریخ ٢٩ اردیبهشت، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، موجب سربلندی و اقتدار نظام شد.
این نشست با حضور محمدرضا خباز استاندار سمنان، احمدهمتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسوولان استانی برگزار شد.
در استان سمنان بیش از یگهزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی فعالیت دارند.
٧٣٤١/٦٠٢٦
خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.