آیت الله سیدمحمد شاهچراغی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : مشکلات قابل توجه اقتصادی و اجتماعی در کشور وجود دارد که باید دولت دوازدهم با تدبیر و استفاده از نیروی انسانی خلاق برای رفع این مشکلات اقدام کند.
وی اظهارداشت : خدمات قابل توجهی در دولت یازدهم برای رفع مشکلاتی معیشتی مردم انجام شده است اما باید برای افزایش رفاه اجتماعی قدم های موثرتری برداشته شود.
وی تصریح کرد : مشارکت پرشور و گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت باردیگر ثابت کرد که وحدت و انسجام در بین ایرانیان مثال زدنی است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به مشارکت بیش از 80 درصدی مردم این استان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا ،گفت : بعد از حضور گسترده آحاد جامعه در انتخابات این بار نوبت رئیس جمهور منتخب است که با تدبیر برای رفع مشکلات اقدام کند.
وی خاطرنشان کرد : انسجام ملی و وحدت ایرانیان در انتخابات 29 اردیبهشت باردیگر تیری خلاص برقلب دشمنان نظام جمهوری اسلامی بوده است و باید با توجه به منویات رهبر انقلاب برای رفع مشکلات کشور گام برداشت.
شاهچراغی با بیان این که اجرای دقیق منویات رهبر انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال باید در محور برنامه های دولت دوازدهم قرار گیرد ، گفت : همه با هم باید دست در دست هم دهیم تا مشکلات مردم روز به روز کمتر شود و ایران اسلامی را بیش از پیش بسازیم.
80.3 درصد واجدین شرایط رای استان سمنان در انتخابات 29 اردیبهشت 96 شرکت کردند. تعداد واجدین شرایط رای این استان 508 هزار و 115 نفر بودند.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.