غلامرضا کاتب روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: مشارکت مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ستودنی است و ملت رشید ایران با اتحاد بار دیگر عظمت نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان ثابت کردند.
وی اظهارداشت: رئیس جمهور منتخب مردم با تدبیر و مدیریتی سنجیده توسعه اقتصادی و امنیت را در ایران اسلامی در آینده ای نزدیک دوچندان می کند.
کاتب خاطرنشان کرد: مشارکت پرشور مردم در انتخابات نشان دهنده دغدغه آحاد جامعه به مشکلات کشور است و به یقین، دولت دوازدهم با تدبیر برای رفع این چالش ها تلاش می کند.
وی اظهارداشت: مشارکت پرشور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و روستا اقتدار نظام جمهوری اسلامی را دوچندان کرده است.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران با حضوری حداکثری دین خود را برای افزایش اشتغال در کشور ادا کردند و باید رئیس جمهور آینده و کابینه اش برای کاهش نرخ بیکاری در کشور تلاش کرد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مشارکت پرشور مردم ، نشان دهنده بینش و درک آنها نسبت به جامعه است و بار دیگر با اقتدار دعوت رهبر انقلاب را برای خلق حماسه ای دیگر لبیک گفتند.
میزان مشارکت مردم استان در انتخابات 29 اردیبهشت 96 به میزان 80.3 درصد بوده است.
در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان ٬ دو هزار و 422 با هم رقابت کردند و هزار و 64 نفر آنها برای عضویت درشوراها انتخاب خواهند شد، این انتخابات در شهرهای سمنان ٬ شاهرود و دامغان به صورت الکترونیکی برگزار شد.
میانگین مشارکت مردم استان سمنان در تمام انتخابات بعد از انقلاب اسلامی 73.7 درصد، در سال 92 و در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 78.2 درصد و در چهار دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 67.3 درصد بوده است.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.