به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور یکشنبه در شورای اداری میامی که درسالن شهیدسیدکاظم موسوی فرمانداری برگزار شد،افزود :حضور در پای صندوق های رای مهم ترین وظیفه مردم است تا با بصیرت خود شکوه و عظمت ایران اسلامی نشان دهند.
وی به برنامه های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هم اشاره کرد و افزود:نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا برنامه های خود رابرای مردم بگویند و همدیگر راتخریب نکنند.
صفائی پور وظیفه مدیران را خدمت به مردم دانست ، و افزود: مدیران هم برای برآوردن نیاز محرومان و رعایت حقوق ارباب رجوع تلاش کنند.
محمدمهدی کریمی فرماندارمیامی نیزدراین نشست از آمادگی همه دستگاه های اجرائی خبرداد و گفت: هدف همه مجریان انتخابات حضورحداکثری مردم است.
کریمی گفت:50 شعبه رای گیری در شهرستان میامی برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا پیش بینی شده است.
کریمی خاطرنشان کرد: از این تعداد ، 35شعبه ثابت و 15 شعبه هم به صورت سیار فعالیت خواهند کرد.
فرماندار میامی گفت: تا کنون هیچ تخلف انتخاباتی صورت نگرفته است.
وی گفت:نامزدهای انتخابات شهر و روستاها و هواداران آنها باید با رعایت قانون راه را برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند هموار سازند.
کریمی در باره عملکرد دستگاه های اجرایی در سال 95 هم گفت: کشاورزان در سال گذشته هنگام برداشت گندم با کمبود سیلو و محل های تخلیه گندم مواجه بودند .
فرماندار میامی گفت: برای برطرف شدن این مشکل در سال جاری برنامه ریزی هایی شده تا کشاورزان گندم تولیدی خود را به راحتی وبه قیمت تضمینی بفروشند.
در این نشست برخی مدیران شهرستان ، پیشنهادهایی را برای پیشبرد بهتر امور بیان کردند.
شهرستان میامی با 40 هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.
80 درصد جمعیت این شهرستان در روستاها ساکن هستند.
7357 /6167 خبرنگار: علی آقایی ** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.