«ایوان کئوک» جمعه شب در جریان آیین افتتاحیه ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشوی جام پارس در سالن غدیر سمنان، در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: امسال رقابت های مهمی در پیش داریم به همین دلیل با نفرات اصلی به ایران سفر کرده ایم تا آماده سازی خوبی داشتیم.
وی افزود: ایران از قدرت های ووشوی جهان و آسیا محسوب می شود و به طور یقین پیکارهای مناسبی برگزار می کند و به همین دلیل بی درنگ دعوت فدراسیون ایران را پذیرفتیم.
عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی تصریح کرد: از زمانی که وارد ایران شدیم با مهمان نوازی ایرانی روبرو هستیم و خوشحالم که در این کشور حضور دارم.
همچنین رئیس کمیته فنی فدراسیون ووشوی غرب و آسیای میانه نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، تصریح کرد: ووشو در ورزش ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است و با تلاش زیاد به موفقیت های مهم دسته یافته است.
«آلکساندر راندوف» قزاقستانی تصریح کرد: هرچند که در آمادگی کمال قرار نداریم، اما با تیم خوبی راهی ایران شدیم تا در رویداد سطح بالایی چون جام پارس به میدان برویم.
وی افزود: یقین دارم که ووشوی ایران از سوی مسئولان ورزش این کشور مورد حمایت قرار گرفته اند تا فدراسیون بتواند با اجرای برنامه های خود به این سطح از موفقیت دست یابد.
راندوف تصریح کرد: پیش از این نیز به ایران سفر کرده ام و سطح رقابت های بین المللی این کشور را بالا ارزیابی می کنیم.
وی که در اکثر رقابت های جهانی و بین المللی به عنوان سرداور حضور دارد، ادامه داد: جام پارس در زمان مناسبی برگزار می شود و تیم های حاضر ارزیابی از سطح فنی خود خواهند داشت.

مراسم افتتاحیه ششمین دوره مسابقات ووشوی بین المللی جام پارس در حضور «محمدرضا داورزنی» معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
این مراسم عصر (جمعه) در سالن غدیر سمنان برگزار شد و علاوه بر داورزنی، «مهدی علی نژاد» رئیس فدراسیون ووشو، «ایرج رحمانی» مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جمعی از مسئولان ورزشی، سیاسی استان سمنان و همچنین مسئولان فدراسیون ووشو حضور داشتند.
تلاوت قرآن کریم، رژه تیم های حاضر، سخنرانی علی نژاد، قرائت سوگندنامه ورزشکاران از سوی «امیر فضلی» قهرمان نامدار ووشوی جهان، قرائت سوگندنامه داوران از سوی «مجید خوبیاری» از داوران بین المللی ووشوی ایران، اجرای برنامه زورخانه ای، نمایش تالوکاران و اجرای موسیقی سنتی از بخش های مختلف مراسم افتتاحیه بود.
ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشوی جام پارس از صبح شنبه بیست و ششم تا عصر روز یکشنبه بیست و هفتم فروردین 96 با حضور نمایندگان کشورهای عراق، قزاقستان، بلغارستان، بلاروس، اندونزی، سنگاپور، برونئی، هند، لبنان، ارمنستان، افغانستان، پاکستان و ایران (تیم های پارس جنوبی و هیات ووشوی سمنان) در دو بخش ساندا و تالوی مردان در سالن غدیر سمنان ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.