به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرمسار، غلامرضا کاتب بعدازظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان گرمسار در سال 96 ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) و با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان سمنان و وزیر راه و شهرسازی به شهرستان گرمسار اظهار داشت: صبح فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیران کل مربوطه کارخانه پرژک، کارخانه میهن و قطار حومه‌ای تهران_ گرمسار افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت مخابرات با ارسال پیامک انبوه از مردم همگانی برای حضور در مراسم افتتاحیه دعوت کند؛ گفت: حضور گسترده مردم در مراسم افتتاحیه قطار حومه‌ای تهران – گرمسار مراحل پیگیری ساخت خط 4 قطار را آسان می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این سفر مراسم قرعه‌کشی تعاونی مسکن فرهنگیان نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام خواهد شد افزود: این پروژه بااعتباری بالغ‌بر 350 میلیارد تومان تا خط سوم ریلی افتتاح خواهد شد.

کاتب اذعان داشت: با جمعیت 50 هزارنفری افتتاح خط سوم جوابگوی نیاز مردم گرمسار خواهد بود و این پروژه تردد دانشجویان ساکن تهران را به گرمسار با کمتر شدن وقت و هزینه آسان می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه توسعه منطقه در اولویت اهداف افتتاح این پروژه قرار دارد خاطرنشان کرد: با انجام این فعالیت‌ها شهرستان گرمسار توسعه میابد و جمعیت بسیاری از تهران در این شهرستان جذب خواهد شد.

جلسات شورای اشتغال شهرستان گرمسار برگزار شود

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بزرگ‌ترین چالش امروز، اشتغال‌زایی برای قشر تحصیل‌کرده در مراتب بالا است اظهار داشت: برگزاری جلسه شورای اشتغال شهرستان گرمسار را در دستور کار دستگاه‌های اجرایی در سال 96 قرار دهید.

کاتب با اشاره به آخرین جلسه شورای اداری در سال 95 افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان گرمسار مکلف هستند در اسرع وقت برنامه‌ای مدون در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در گرمسار به فرمانداری تحویل دهند تا امور مربوط به استان از طریق فرماندار و امور مربوط با مسئولان کشوری و وزارتخانه‌ها از طریق نماینده پیگیری شود.

وی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری در اردیبهشت‌ماه امسال خاطرنشان کرد: مهم نیست که چه افرادی در شورا انتخاب می‌شوند؛ مهم این است که افراد انتخاب‌شده دلسوز مردم شهرستان باشند و برای خدمت به مردم در عرصه انتخابات قدم بگذارند و دنبال قدرت‌طلبی و کسب جایگاه نباشند.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه همه دستگاه موظف هستند در راستای فرهنگ‌سازی و تبلیغات برای حضور گسترده مردم تلاش کنند افزود: انتخابات ریاست جمهوری را برای تعیین سرنوشت کشور به مدت 4 سال باید جدی گرفته شود و باید نسبت به آگاهی بخشی و بصیرت افزایی توجه ویژه داشت.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606054
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.