مهدی شادنوش شامگاه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: 9 آمبولانس روز طبیعت در محدوده امکان های تفریحی نقاط مختلف استان سمنان برای ارائه خدمات فعال مستقر هستند.
وی تصریح کرد: سه دستگاه آمبولانس در میدان ورودی شهرستان مهدیشهر،
در مجاورت پارک ورودی شهمیرزاد و در ورودی روستای پرور مستقر خواهد شد.
شادنوش ادامه داد: یک دستگاه آمبولانس در شهرستان دامغان، و یک دستگاه دیگر در جاده چشمه علی دامغان آماده خدمات رسانی خواهد بود.
وی به استقرار 2 دستگاه خودرو آمبولانس در سمنان اشاره کرد و گفت: یک دستگاه در پارک سوکان و یکی دیگرهم در اطراف پل جهاد ابتدای جاده مهدیشهر- شهمیرزاد مستقر می شود.
شادنوش خاطر نشان کرد: در شهرستان آرادان و گرمسار یک دستگاه و یک آمبولانس در جاده بنکوه و یک دستگاه دیگر در محور شمالی سمنان -گرمسار نزدیک جلیل آباد آماده باش خواهد بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به استقرار سه ایستگاه سلامت نوروزی در ورودی شهرستان آرادان و سرخه و ارائه خدمات رسانی 24 ساعته به مراجعان خاطرنشان کرد: با رعایت نکات ایمنی از سوی هموطنان می توان شاهد روزی بی خطر در استان سمنان باشیم.
دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان 6 بیمارستان را در شهرستان های سمنان، دامغان، مهدیشهر، گرمسار، سرخه و آرادان و جمعیتی حدود 500 هزار نفر را زیرپوشش دارد.
6167/7344خبرنگار: امیر حسین کاشی منش**انتشار دهنده: محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.