جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان روز یکشنبه به رسانه‌ها گفت: در پی اقدام اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان گرمسار، فردی ۴۰ ساله به عنوان سارق محتویات داخل خودرو تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی تصریح کرد: متهم پس از دستگیری در بازجویی ها به ۱۷ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان گرمسار اعتراف کرد. متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با صدور وثیقه ۲ میلیارد ریالی روانه زندان شد.

سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره دامغان در دام پلیس

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان روز یکشنبه به رسانه‌ها اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان دامغان و با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های دقیق ردپای ۲ سارق سابقه‌دار به دست آمد.

میراحمدی به شناسایی کامل متهمان و دستگیری هر ۲ نفر در مخفیگاهشان اشاره  و ابراز کرد: متهمان برابر ادله محکم و مستند پلیس به ۲۱ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره در  شهرستان دامغان اعتراف کردند.

 جانشین فرمانده انتظامی استان از تکمیل پرونده و معرفی سارقان به مرجع قضایی خبر داد و با توصیه به عموم شهروندان گفت: برای پیشگیری و حفظ اموال خود نکات ایمنی و هشدارهای پلیس را جدی بگیرند.

بر اساس آمارهای منتشر شده ریشه ۷۰ درصد انواع سرقت و دیگر آسیب هایاجتماعی در استان سمنان، اعتیاد سارقان به مواد مخدر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.