به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر جمعه‌ای صبح دوشنبه در نشستی با رئیس سازمان بازرسی استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه بخش خصوصی نیازمند حمایت سازمان‌های قضائی است، ابراز داشت: طبیعی در این برهه جنگ اقتصادی می‌بایست بخش خصوصی بیش از پیش فعال شود که تحقق این امر حمایت همه نهادها و سازمان‌ها را می‌طلبد و باید گفت اتاق بازرگانی مشاور سه قوه است که باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی ضمن بیان اینکه اتاق بازرگانی به عنوان رابط بین بخش خصوصی و دولت می‌کوشد تا مشکلات این حوزه را برطرف کند، افزود: یکی از مزایای خوب اتاق‌های بازرگانی تصمیم‌گیری به صورت یکپارچه است تا از پراکندگی تصمیم‌ها جلوگیری شود لذا در نشست‌ها موارد و موانع پیش روی بخش خصوصی مطرح و برای رفع آن‌ها نظرسنجی و تصمیم‌گیری خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه زمین گمرک و نمایشگاه‌های بین‌المللی توسط همین فعالان اقتصادی بخش خصوصی اهدا و این دو شکل گرفتند، ابراز داشت: باید گفت شرکت نمایشگاه‌های سمنان تنها شرکت نمایشگاه‌های در ایران است که صد درصد مالکیت بخش خصوصی دارد.

رئیس سازمان بازرسی استان سمنان بابیان اینکه می‌کوشیم تا از فعالان اقتصادی بخش خصوصی حمایت شود، ابراز داشت: سازمان بازرسی در کنار فعالان اقتصادی قرار دارد بنابراین جزم اراده در راستای رفع موانع تولید و برخورد با دستگاه‌های اغماض‌کننده در بخش تولید از جمله این اقدامات را شامل می‌شود.

حجت‌الاسلام رشیدی پور اضافه کرد: می‌بایست برای واحدهای صنعتی برای دوران پسا کرونا برنامه دقیقی تنظیم شود و از سویی معتقدیم که باید برای تولید یک کار جهادی کرد که این تصمیمات در دستور کار سازمان بازرسی استان سمنان برای حمایت از تولید قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1413590
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.