به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی اقلام بهداشتی در روستاهای سمنان اظهار داشت: موردی از ابتلای اهالی روستاهای شهرستان سمنان به کرونا ویروس گزارش نشده است.

وی بابیان اینکه فرهنگ رعایت نکات و توصیه‌های بهداشتی در مناطق روستایی سمنان نهادینه‌شده است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی سمنان با تولیدکنندگان اقلام بهداشتی برای حمایت، پشتیبانی و خرید اقلام موردنیاز کادر درمانی و خدماتی در بیمارستان‌های استان و بیماران تاکنون همکاری مطلوبی داشتند که باید نسبت به افزایش این همکاری اقدام کنند.

رئیس کمیته ایمنی شهری و روستایی ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان خاطرنشان کرد: تلاش خوبی از سوی اقشار مردم برای مقابله با مهار کرونا ویروس در دست انجام است و تولیدکنندگان پوشاک با تغییر خط تولید و کاربری برای تولید ماسک و اقلام بهداشتی در این عرصه در حال تلاش هستند.

فخری با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود برای مقابله ویروس کرونا بیان کرد: محصولات تولیدی و بهداشتی که در قالب مشاغل خانگی در روستاهای رکن‌آباد تولید می‌شود از کیفیت خوبی برخوردار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1404849
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.