مهدی خراسانیان روز یکشنبه در نشست خبری به خبرنگاران در سمنان اعلام کرد: اولویت این قرارگاه مردمی ورود به بحث پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان سمنان است.

وی بیان کرد: قرارگاه یحیی ‌بن‌ موسی ‌الکاظم (ع) شهرستان سمنان در حوزه های درمان، مدیریت نقاهتگاه، ضدعفونی  کردن مکان‌های عمومی و وادی السلام، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی مردم در حال فعالیت است.

رییس قرارگاه یحیی ‌بن‌ موسی ‌الکاظم (ع) شهرستان سمنان تصریح کرد: این قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا با هدف انسجام‌ دادن به فعالیت‌ها و بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردم با نظارت کامل علوم پزشکی فعالیت می‌کند.

وی ابرازداشت: روزانه هزار نیروی بسیجی داوطلبانه به توزیع بسته‌های بهداشتی در بین اقشار مختلف مردم در محله‌های مختلف شهر سمنان اقدام می‌کنند.

خراسانیان، با اشاره به حمایت خیران قرارگاه یحیی ‌بن‌ موسی ‌الکاظم (ع) شهرستان سمنان از اقشار نیازمند در هر محله، خاطرنشان کرد: این بسته‌های بهداشتی به صورت عادلانه و خانه به خانه در بین مردم توزیع شده و پایگاه‌های بسیج هر محله با شناسایی نیازمندان آن منطقه، این بسته‌ها را با حمایت خیران به صورت رایگان در اختیار این قشر قرار می‌دهد.

رییس قرارگاه یحیی ‌بن‌ موسی ‌الکاظم (ع) شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: امید می‌رود توزیع بسته‌های بهداشتی در بین مردم در یک چرخه ۱۰ روزه تا قطع زنجیره شیوع کرونا انجام شود.

وی یادآورشد: قرارگاه یحیی ‌بن ‌موسی‌ الکاظم (ع) برای تسریع در خدمات‌رسانی و توزیع مطلوب اقلام بهداشتی شهر سمنان  فعالیت را آغاز کرده است.

رییس قرارگاه یحیی ‌بن‌ موسی ‌الکاظم (ع) شهرستان سمنان گفت: از ظرفیت‌ گروه‌های مردمی و بسیجی این قرارگاه برای آموزش و اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص مقابله با کرونا نیز استفاده می‌شود.

خراسانیان اضافه کرد: ۳۵۵ طلبه خواهر و برادر از نیروهای جهادی کمیته سلامت این قرارگاه در زمینه پشتیبانی و کمک به کادر پزشکی بیمارستان فعالیت دارند و روزانه بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ میان وعده را زیر نظر ناظران بهداشت تهیه و به بیمارستان کوثر تحویل می‌دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.