علی اصغر مجد عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، بیان کرد: محدوده چهارراه لاله(مرکز شهر) دامغان به دلیل شیوع کرونا، در زمان اوج ترددها از ساعت ۱۹ الی ۲۲ تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام شد.

وی ادامه داد: این اقدام بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، جلوگیری از تجمعات و برای حفظ سلامت شهروندان اجرا می‌شود. 

مجد به جزئیات اجرای این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: خیابان‌های منتهی به چهارراه لاله دامغان از میدان شهدا تا میدان امام، مسیر چهار راه باغ جنت به سمت چهارراه لاله و مسیر سه راهی شهید فلاحی به سمت چهارراه لاله مسدود است. 

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح، تردد در شهر بسیار کاهش یافته است که امیدواریم با این کاهش تردد و قطع زنجیره انتقال، شیوع کرونا نیز کاهش پیدا کند. 

مجد تصریح کرد: براساس مصوبه کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا، طرح فاصله گذاری اجتماعی و کنترل رفت و آمدها در دامغان نیز با هدف قطع کردن زنجیره انتقال ویروس کرونا اجرا می‌شود.

فرماندار دامغان گفت: تنها راه شکست ویروس کرونا، قطع کردن زنجیره انتقال است و مردم باید در این زمینه کمک کنند و مهم ترین کمک آن‌ها نیز ماندن در خانه است.

ظهر امروز رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۳۸ هزار و ۳۰۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۶۴۰ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۲ هزار و ۳۹۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.