به گزارش خبرنگار مهر، حشمت‌الله عسگری ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه اجرای طرح توزیع اینترنتی بسته‌های بهداشتی در استان سمنان، ضمن بیان اینکه سامانه سفارش برخط توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده ویژه مردم استان سمنان از امروز آغاز به کارکرد، اظهار داشت: این پک بهداشتی باقیمت ۶۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی بابیان اینکه سامانه ثبت سفارش این پک بهداشتی به نشانی http://stmb.ostan-sm.ir برای دسترس عموم مردم قرارگرفته است، تأکید کرد: با ثبت درخواست در این سامانه، دو عدد ماده ضدعفونی‌کننده ۴۰۰ سی‌سی، ۱۰۰ عدد دستکش یک‌بارمصرف و ۲۰ عدد ماسک از طریق سیستم پستی به درب خانه‌های شهروندان ارسال می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به اینکه توزیع بسته‌های بهداشتی به‌صورت اینترنتی، اقدامی نو برای رفع مشکلات مردم برای مقابله با کرونا ویروس است، افزود: بر اساس ارزیابی‌ها، برنامه‌های پشتیبانی برای اجرای فرایند توزیع اینترنتی در دست اقدام است.

عسگری گفت: واحدهای تولیدی با برنامه‌ریزی اصولی در تأمین اقلام بهداشتی در تلاش هستند و در حال حاضر کمبودی در این عرصه وجود ندارد.

وی اضافه کرد: این امکان وجود دارد که مشکلاتی دیگری در کشور وجود بیاید، بنابراین سامانه‌های ازاین‌دست به فرآیند توزیع کالاها در کمترین زمان ممکن کمک شایانی می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1385824
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.