به گزارش خبرنگار مهر، سعید متقی شامگاه سه‌شنبه در جلسه کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان اظهار داشت: اقدامات پیشگیرانه و محدودکننده ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان در سه بازه‌ی قبل از شیوع، حین شیوع و تکمیلی قابل رصد و ارزیابی می‌شود.

وی بابیان اینکه تجهیز شعب به مواد ضدعفونی در بازه‌ی زمانی قبل از شیوع بیماری یکی از مهم‌ترین اقداماتی بود که انجام شد، افزود: عدم الزام به استفاده از استامپ و رعایت نکات اولیه بهداشتی از دیگر اقدامات مهمی بود که در این دوره انجام شد.

عضو کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان با اشاره به اینکه تشکیل پویش‌های مردمی برای مقابله با کرونا از مهم‌ترین اقداماتی است که در بازه‌ی زمانی حین شیوع ویروس اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: پویش‌های مردمی نقش محوری و مؤثری در راستای مقابله با این ویروس ایفا می‌کند.

متقی با تأکید بر اینکه در بخش اقدامات تکمیلی، خوشبختانه ابتکارات خوبی از سوی مسئولان استان به انجام رسیده است، تصریح کرد: در طی این مدت اطلاع‌رسانی خوبی از اقدامات و نیز آموزش‌های موردنیاز مردم انجام‌شده است که تأثیر مثبتی در تغییر رویکرد عمومی ایفا می‌کند.

وی بابیان اینکه لازم است تا دغدغه‌ها و تجارب موفق شهرستانی به ستاد استان منتقل و مستندسازی شود، تأکید کرد: شاخص‌های ارزیابی با اعمال اصلاحاتی برای فرمانداری‌های استان ارسال‌شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1385107
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.