براساس آمار ۲ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان و شاهرود، تا شامگاه سه‌شنبه تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان سمنان به ۲۲۴ نفر رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با اشاره به روند افزایشی شیوع ویروس کرونا، گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به ۱۰۳ نفر رسیده است.

نوید دانایی تصریح کرد: ۵۱ نفر از ۱۰۳ بیمار مبتلا به کرونا با بهبودی کامل از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مرخص شدند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان تاکید کرد: شهروندان در خانه بمانند و با رعایت نکات بهداشتی در شکست ویروس کرونا همکاری کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود نیز گفت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به ۱۲۱ نفر رسیده است که از این تعداد ۷۶ بیمار با بهبودی کامل مرخص شدند.
رضا چمن افزود: تعداد مبتلایان به کرونا روبه افزایش است و رعایت نکات بهداشتی مانند رعایت حداقل فاصله یک متر از دیگران، پرهیز از روبوسی و دست دادن و ماندن در خانه مهمترین راهکار در پیشگیری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.