سردار عبداله حسنی روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت: تیم تلفیقی ماموران انتظامی و اداره بهداشت شهرستان دامغان هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیونت حامل اقلام و تجهیزات بهداشتی برخورد و پس از بررسی، این محموله را متوقف کردند. 

وی اظهارداشت: در بررسی های اولیه، راننده خودرو با تناقض گویی و ارائه مدرک و اسناد قانونی، قصد فریب نیروهای انتظامی را داشت. 

حسنی ادامه داد: در اقدام فنی پلیس مشخص شد اقلام مورد نظر به صورت غیرمجاز در شهر دیباج شهرستان دامغان تولید می‌شود. 

وی به هماهنگی های لازم قانونی در این راستا اشاره و تصریح کرد: در بازدیدهای صورت گرفته از این واحد متخلف، یک میلیون عدد پد الکل طبی یکبار مصرف به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری یک نفر در این راستا خبرداد و گفت: اقدامات پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر عوامل این اقدام غیرقانونی همچنان ادامه دارد.

به علت شیوع ویروس کرونا، پد الکلی یکی از اقدام بهداشتی مورد نیاز این روزها در جامعه است، طبق آخرین آمار اعلامی در روز دوشنبه (دیروز) ، ۲۲۰ نفر در استان سمنان به کرونا مبتلا شده اند.

طبق آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت که دوشنبه هفته جاری منتشر شد، سمنان در نسبت مبتلایان به کل جمعیت، پس از استان قم در رتبه دوم قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.