به گزارش خبرنگار مهر، ایرج کارخایی صبح سه‌شنبه در دومین جلسه کمیته پدافند زیستی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه تفاهم‌نامه مشترک سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با دانشگاه علوم پزشکی سمنان منعقدشده است، اظهار داشت: این تفاهم‌نامه در راستای تأمین نیروی انسانی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا امضا می‌شود.

وی بابیان اینکه بر اساس این تفاهم‌نامه استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های نیروی بسیج با همکاری سپاه قائم آل محمد (عج) استان درزمینه مبارزه با کرونا در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: تهیه و تنظیم تفاهم‌نامه مشترک سپاه قائم آل محمد (عج) با دانشگاه علوم پزشکی استان در جهت تأمین نیروی انسانی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از اقدامات آتی کمیته پدافند زیستی است.

رئیس کمیته پدافند زیستی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان با اشاره به تهیه دستورالعمل اجرایی بیان کرد: هماهنگی برای برگزاری جلسات مستمر کمیته پدافند زیستی استان جهت برنامه‌ریزی و هماهنگی برای مقابله با ویروس کرونا در سطح استان نیز از دیگر اقداماتی است که از سوی این کمیته اجرایی می‌شود.

کارخایی برنامه‌های این کمیته به‌منظور مقابله همه‌جانبه با ویروس کرونا را در سطح استان دانست و گفت: حفظ سلامت جسمی و روانی مردم از مهم‌ترین اولویت‌ها و دغدغه‌های اعضای ستاد مبارزه با کرونا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1377087
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.