علی تشنه دل روز دوشنبه در حاشیه بازدید از چند واحد نانوایی در شهر سمنان به خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال ۱۲ هزار و ۲۴۷ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی این استان انجام شد.

 وی با تاکید بر ضرورت افزایش نظارت و بازرسی‌ها از واحدهای خبازی، تصریح کرد: این بازرسی‌ها برای اهداف و مصوبات کارگروه و به منظور نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان‌های تولیدی انجام شد و با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری‌مداری را رعایت نکنند، به شدت برخورد می‌شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: از این تعداد بازرسی، ۷۷۱ فقره پرونده تخلف با عناوین کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت ساعات کاری و غیره به ارزش ریالی بالغ بر ۲۷ میلیارد و ۱۳۹ میلیون ریال تشکیل شد.

 وی بیان کرد: این پرونده‌ها برای بررسی و صدور رای به تعزیرات حکومتی استان سمنان معرفی شده است.

تشنه دل ابراز داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا تمام متصدیان واحدهای نانوایی ملزم به رعایت اصول بهداشتی می‌باشند که در غیر این صورت با واحدهایی که دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی مرکز بهداشت را رعایت نکنند، به شدت برخورد می شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نانوایی‌های این استان را از طریق سامانه تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان گزارش دهند.

در استان سمنان بیش از ۸۰۰ واحد نانوایی آزادپز و یارانه‌ای فعال است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.