مهسا شاه‌حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به تعطیلی مدارس و اماکن آموزشی مانند مهدکودک‌ها و ضرورت توجه والدین به فرزندان، مدیران دستگاه‌های اجرایی با مرخصی زنان شاغل و دارای فرزند کمتر از هفت سال سن همراهی کنند.
وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان با مرخصی زنان دارای بیماری‌های خاص مانند هپاتیت، ام‌اس، آسم و پیوند اعضا نیز همکاری لازم را داشته باشند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان یادآور شد: همراهی برای مرخصی زنان دارای شرایط خاص به منظور مقابله با ویروس کرونا به صورت مکتوب به مدیران دستگاه‌های اجرایی از سوی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ابلاغ شده است.

امسال از خرید و دید و بازدید نوروزی چشم‌پوشی کنیم
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان با بیان اینکه ماندن در خانه و پرهیز از ترددهای غیرضروری راهکار موثر در شکست ویروس کرونا است، بیان کرد: زنان خریدکالاهای غیرضروری مانند لباس نو برای شب عید را فراموش کنند و در خانه بمانند.
وی ادامه داد: بدون خرید سال نو، سال تحویل می‌شود و لازم است خانواده‌ها به منظور حفظ سلامتی و پیشگیری از ابتلا به بیماری ویروسی کرونا امسال در خانه بمانند و از مسافرت رفتن پرهیز کنند.
شاه‌حسینی خاطرنشان کرد: امسال سال خودارزیابی و نزدیک شدن به خدا است و مردم با ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی مانند شست و شوی دست‌ها و رعایت حداقل فاصله یک متر از دیگران، می‌توانند به سربازان خط مقدم مقابله با ویروس کرونا یعنی پزشکان و پرستاران کمک کنند.
وی اضافه کرد: خانواده‌ها می‌توانند با مطالعه کتاب خود را در خانه سرگرم کنند و فرهنگ کتاب‌خوانی را در خانه نهادینه کنند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان گفت: امسال خانواده‌ها به منظور حفظ سلامت و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا از دید و بازدید در عید نوروز خودداری کنند.

 بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان سمنان تا شامگاه چهاشنبه چهاردهم اسفند به ۳۷ نفر رسید و ۶ نفر براثر این ویروس فوت کردند.
شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.