به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر علیزاده برمی شامگاه یکشنبه در جمع مردم دامغان به میزبانی مسجد جامع این شهر ضمن بیان اینکه روحیه جهادی و انقلابی نسخه نجات‌بخش ایران در مقابله با هرگونه بحران است که همواره رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تأکید دارند، ابراز داشت: طی چهار دهه از عمر انقلاب با اتکا بر همین روحیه جهادی و انقلابی توانستیم در همه عرصه‌ها موفق و پیروز باشیم که این مهم می‌بایست تداوم یابد.

وی ضمن بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات دوم اسفندماه، تیری بر قلب دشمنان نظام بود، افزود: مردم با مشارکت خود در پای صندوق‌های رأی برگ زرینی بر افتخارات پررنگ نظام به یادگار گذاشتند.

نماینده منتخب مردم دامغان بابیان اینکه انتخابات تمام شد و اکنون باید رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود، اظهار داشت: رفاقت‌ها باید قدرتمندانه‌تر از قبل دنبال شود زیرا با اتکا بر همین همفکری و همکاری می‌توانیم به قله‌های موفقیت در همه عرصه‌ها دست‌یافت.

علیزاده بابیان اینکه بالاترین پاداش، خدمت به مردم است، تصریح کرد: دامغان باید به جایگاه شایسته خود دست پیدا کند که برای رسیدن به این گام می‌بایست همه افراد بیشتر از گذشته تلاش کنند و عزم همگان در راستای تقویت روحیه جهادی و انقلابی باشد.

وی همچنین از عوامل برگزاری انتخابات اعم از هیئت‌های اجرایی، نظارت، امنیتی و انتظامی، نامزدها و مردم که در گرم شدن تنور انتخابات تلاش داشتند تشکر کرد و افزود: این ملت شایسته بیشترین خدمت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1363311
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.