حبیب الله خجسته پور روز چهارشنبه در همایش تشریح فرآیند روز اخد رای، ویژه دست اندرکاران برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان سمنان در سالن هلال احمر گفت: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان سمنان بالغ بر 12 هزار در سطح استان سمنان فعالیت خواهند کرد تا انتخاباتی سالم و باشکوه برگزار شود.

رییس ستاد انتخابات استان سمنان افزود: تمامی امور انتخابات در روز دوم اسفند در  اختیار مجریان انتخابات است و لازم است نهایت دقت انجام شود زیرا تمامی افرادی که با امید پای صندوق ها حاضر می شوند، رای خود را به عنوان امانت در صندوق می اندازند که وظیفه برگزارکنندگان است تا ضمن بی طرفی، در حفظ این امانت نهایت تلاش را انجام دهند.  

وی افزود: رعایت اصولی شکل انتخابات و توجه به تذکرات و توصیه ها در تمامی مراحل انتخابات لازم است تا همه امور طبق قوانین پیش برود.

وی ادامه داد:  نمایندگان فرمانداران در روز انتخابات، حکم  فرماندار را دارند و امور انتخابات بر عهده آنها است، ضرورت دارد تا ضمن اشراف بر قانون انتخابات، نسبت به رعایت  قانون توسط دست اندرکاران شعبه ها اهتمام داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان اظهار داشت: مجریان انتخابات تعامل مطلوب میان عوامل اجرایی و نظارتی حاضر در شعبه های اخذ رای داشته باشند  و لازم است تا نماینده فرماندار و سرناظر عوامل نظارت در شعبه اخذ رای با یکدیگر هماهنگی داشته باشند و اقدامات قانونی انتخابات را انجام دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.