به گزارش خبرنگار مهر، نادر فخری بعد از ظهر سه شنبه در نشست آموزشی بازرسان و مجریان انتخابات در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی به میزبانی کانون شهید بهشتی شاهرود با بیان اینکه تمهیدات لازم برای انتخابات مجلس اندیشیده شده است، بیان کرد: پنج صندوق سیّار در منطقه شهری شاهرود در نظر گرفته شده است و در مناطق روستایی هم صندوق سیار دایر خواهد بود.

وی افزود: ۲۱۲ صندوق شعبه اخذ رأی در شهرستان شاهرود در نظر گرفته شده که با الکترونیکی شدن احراز هویت، نظارت‌ها از روند و فرآیند انتخابات افزایش می‌یابد.

نگاه بخشی در انتخابات وجود ندارد

فرماندار شاهرود در ادامه گفت: بازرسان انتخابات به فکر مچ گیری نیستند و مسئولان مربوط در شعبه‌های اخذ رأی شناخت کافی از مسائل قانونی را داشته باشند

فخری با بیان اینکه مردم با حضور پرشور در انتخابات، در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور نقش غیرقابل انکاری دارند و ستاد اجرایی و دیگر مسئولان روند برگزاری انتخابات را برعهده دارند، ابراز کرد: در بحث حُسن اجرا، نظارت، بازرسی و… انتخابات مسئولان هدف مشترک دارند، و آن برگزاری سالم و پرشور انتخابات است.

وی با بیان اینکه نگاه بخشی در روند برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان شاهرود وجود ندارد، گفت: هم افزایی و همدلی مسئولان مربوط در برگزاری انتخابات، زمینه ساز اعتماد آفرینی و حضور پرشور مردم در انتخابات خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1357782
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.