به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اسودی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره صمت سمنان بابیان اینکه طی شش سال گذشته با سرمایه‌گذاری ۴۰ هزار میلیارد ریالی زمینه اشتغال ۱۶ هزار نفر در استان سمنان فراهم‌شده است، ابراز داشت: به همت کارگروه تسهیل و رونق تولید نه‌تنها به سرپا نگه‌داشتن واحدهای در شرف تعطیل کمک شد بلکه زمینه طرح توسعه واحدهای صنعتی را نیز فراهم کرد.

وی بابیان اینکه در بازه مذکور تعداد یک هزار و ۱۹۶ مجوز صنعتی در استان صادرشده است، افزود: این مجوزها توانست منتهی به ایجاد اشتغال و رونق تولید در استان سمنان شود که آمارها به‌خوبی گواه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه طی شش سال گذشته شش هزار و ۹۸۰ واحد مجوز تأسیس دریافت کردند، ابراز داشت: در حوزه پروانه‌های بهره‌برداری حوزه صنعتی رشد خوبی را شاهد هستیم که سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته این نکته را به‌خوبی نشان می‌دهد.

اسودی بابیان اینکه طی شش سال گذشته برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده‌اند، سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۲۷۱ هزار میلیارد ریال صورت گرفته است اضافه کرد: این سرمایه‌گذاری منتهی به اشتغال بیش از ۱۷۱ هزار نفر شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1355251
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.