نادر فخری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی آخرین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار سمنان عملیات احداث فاز یک تقاطع غیر هم‌سطح بسطام – مجن کلنگ زنی شد، ابراز داشت: این طرح شامل احداث محور حدفاصل میدان حسینی تا سه‌راهی مجن به طول یک هزار و ۸۰۰ متر و پل روگذر بااعتبار ۱۰ میلیارد تومان است.

وی بابیان اینکه جایگاه پمپ‌بنزین فدک نیز با مساحت یک هزار و ۱۷۱ مترمربع و سرمایه‌گذاری یک میلیارد و ۷۰۰ افتتاح شد، افزود: این طرح که از فروردین امسال آغازشده بود برای هفت نفر اشتغال ایجاد کرده است.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه آموزشگاه مشارکتی ۱۲ کلاسه برکت فرهنگیان شاهرود نیز به بهره‌برداری رسید، ابراز داشت: برای اجرای این طرح بالغ‌بر ۴۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که با یک هزار ۴۸۷ مترمربع زیربنا شامل ۱۲ کلاس درس، سالن چندمنظوره، سایت رایانه، آزمایشگاه، اتاق بهداشت، اتاق اداری، موتورخانه و بوفه می‌شود.

فخری بابیان اینکه گذرگاه عرضی ایستگاه راه‌آهن شاهرود نیز افتتاح شد، در ادامه تصریح کرد: برای این طرح که شامل نصب پله‌برقی برای ارتباط بین دو سکو مسافری اول و دوم می‌شود چهار میلیارد تومان اعتبار هزینه صرف شده است.

وی افزود: گازرسانی به روستاهای نگارمن و امیریه شاهرود نیز بااعتباری بالغ‌بر ۵۲ میلیارد ریال انجام شد که شامل اجرای حدود ۲۶ کیلومتر خطوط شبکه و تغذیه گاز و احداث دو باب ایستگاه تقلیل فشار گاز با ظرفیت‌های دو هزار و ۵۰۰ و پنج هزار مترمکعب در ساعت می‌شود.

فرماندار شاهرود به دیدار با خانواده شهید قربانعلی جعفری با حضور استاندار نیز اشاره کرد و اضافه کرد: شاهرود با دارا بودن یک هزار و ۷۰۰ شهید ۳۸ درصد کل شهدای استان را به خود اختصاص داده است و به‌عنوان یک کرمانشاهی ایثارگری شهدای عزیز شاهرودی در طول هشت سال دفاع مقدس و به‌ویژه عملیات مرصاد بر هیچ‌کس پوشیده نیست و می‌کوشیم تا بانک اطلاعاتی خانواده ایثارگران ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بازدید از پروژه به سازی محور شاهرود-آزادشهر با سرمایه گذاری ۲۲۳ میلیارد ریالی از دیگر حواشی افتتاحیه‌های امروز شاهرود بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1350146
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.