به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسنعلی عربی پیش از ظهر شنبه در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان با اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان به میزبانی استانداری بابیان اینکه تمامی فرایندهای انتخابات به معنای واقعی امانت‌دار مردم هستند، ابراز داشت: هدف از اجرای نظارت بر فرایند انتخابات امانت‌داری است که این مهم نه‌تنها در شعب اخذ رأی بلکه در تمامی مراحل لحاظ می‌شود.

وی بابیان اینکه قانون ملاک کار اجرای فرایندهای انتخاباتی است، افزود: به این منظور دوره‌های آموزشی مختلف در طی سال برای افراد ناظر، بازرس و مسئول شعب برگزار و با قوانین کار به‌خوبی آشنا شدند تا برای برگزاری هر چه مطلوب‌تر کیفیت انتخابات حداکثر تلاش خود را به کاربندند.

هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان بابیان اینکه در نظارت بر انتخابات به دنبال مچ‌گیری نیستیم، ابراز داشت: هدف از این اقدام حسن انجام کار است که خوشبختانه تا به این لحظه نیز با هماهنگی بین دستگاهی و استانداری کار به نحو مطلوب پیش رفته است.

عربی بابیان اینکه تقوا و قانون دو رکن مهم در اجرای فرآیند انتخابات باید لحاظ شود، در ادامه تصریح کرد: سلامت انتخابات مهم‌ترین هدفی که دراین‌بین دنبال می‌شود و لذا معتقدیم با اتکا به این دو عنصر مطلوب شاهد برگزاری بسیار مطلوب انتخابات در استان منان خواهیم بود.

وی بابیان اینکه برگزاری انتخابات مسئولیتی سرنوشت‌ساز وامانت سنگین به شمار می‌رود، افزود: دراین‌بین مهم‌ترین موضوع موردبحث رعایت امانت آرای مردم برای سه گروه رأی‌دهنده، نامزد و نظام جمهوری اسلامی است که می‌بایست موردتوجه قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1348183
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.