مجید محمدی روز سه شنبه در نشست خبری به مناسبت دهه فجر اعلام کرد: هدف از اجرای این برنامه ها ارتقای غرور ملی و اعتماد به نفس در بین جوانان است.

وی با بیان اینکه برنامه ها با رویکرد شهرستانی، استانی و کشوری است، افزود: مسابقات قهرمانی شهرستانی هم اکنون آغاز شده و فعالیت های همگانی نیز در برنامه های این دهه قرار دارد.

محمدی به برگزاری پیاده روی خانوادگی، کوهنوردی خانوادگی ، دوچرخه سواری و دو همگانی نیز اشاره کرد و ابراز داشت: تلاش می شود با برگزاری این فعالیت ها شور و نشاط  اجتماعی  در شهروندان افزایش یابد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود از برگزاری طرح ملی "فجر تا نوروز" در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: افزایش مشارکت جمعی و خانوادگی از هدف های این برنامه است  که از یکم بهمن تا بیستم فروردین ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت.

به گفته وی ، در این راستا جمعه هفته گذشته در روستای مغان جشنواره پیاده روی و برنامه های بومی محلی برپا شد و همین برنامه این هفته در روستای میقان برگزار می شود.

 وی ادامه داد: در روستای زرگر هم جمعه این هفته با حضور ۸۰ سوارکار مسابقه هایی برگزار خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه پنج جشنواره ورزش های جانبازان و معلولان برگزار می شود، افزود: جشنواره هنرهای رزمی در هفت رشته، بیستم بهمن در سالن تختی این شهرستان انجام می شود.

وی با بیان اینکه پیست موتورسواری بزودی گلنگ زنی می شود، اظهار داشت: این پیست ویژه موتور کراس بوده و در بالا دست استادیوم ۱۵ هزار نفری جانمایی شده، در سامانه تدارکات دولت بارگذاری و پیمانکار نیز مشخص شده است.  

محمدی از تخصیص اعتبار ۳۹ میلیارد ریالی برای اجرای ۱۴ طرح خبر داد و افزود: فعالیت های آموزشی و دانش افزایی از جمله تئوری مربیگری درجه سه، داوری درجه سه فوتسال و مربیگری بدمینتون در حال برگزاری است.

     شهرستان شاهرود دارای ۱۵ هزار ورزشکار سازمان یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.