به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی بوربور پیش از ظهر دوشنبه در آئین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های آرادان به میزبانی سالن همایش‌های دانشکده پیراپزشکی این شهرستان اظهار داشت: ۲۵ پروژه عمرانی و اقتصادی بااعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال به‌صورت هم‌زمان و با حضور استاندار سمنان افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه ۲۱ پروژه عمرانی و چهار طرح اقتصادی است، افزود: شرکت آب فای شهری سه پروژه، آب فای روستایی پنج پروژه، اداره امور عشایری یک پروژه، بنیاد مسکن دو پروژه، دهیاری‌ها چهار پروژه، شرکت توزیع برق پنج پروژه و شرکت گاز یک پروژه عمرانی در افتتاح و کلنگ زنی شدند.

دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردها و عملکرد مسئولان شهرستانی

فرماندار آرادان بابیان اینکه سه طرح جهاد کشاورزی و یک پروژه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ازجمله طرح‌های اقتصادی دهه فجر این شهرستان محسوب می‌شوند، اعلام کرد: افتتاح این طرح‌ها در بخش‌های مختلف بستر لازم برای ایجاد توسعه پایدار و تحولات عظیمی را در آینده ایجاد می‌کند.

بوربور با تأکید بر اینکه انقلاب برای ایران عزت به ارمغان آورده است، ابراز داشت: مردم همواره از ولایت‌فقیه و آرمان‌های انقلاب دفاع کردند و امروز مهم‌ترین وظیفه مسئولان و دولتمردان توجه به نیازها و رفع مشکلات معیشتی و اشتغال مردم است.

وی دهه فجر را فرصتی برای بیان دستاوردها و عملکرد مسئولان شهرستانی، برای پاشیدن بذر امید در جامعه اعلام کرد و گفت: عامل پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم این نظام مقدس، وحدت است و آحاد جامعه از آرمان‌های امام راحل به معنای واقعی حفاظت خواهند کرد.

فرماندار آرادان در ادامه بابیان اینکه دولت در سال‌های گذشته در توسعه تعاونی‌ها، تخصیص بودجه از محل مالیات بر ارزش‌افزوده، توسعه کشت گلخانه‌ای، گردشگری و… شهرستان آرادان خوش درخشیده است، یادآور شد: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است و مردم ایران در دوم اسفند با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1343145
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.