حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت روز یکشنبه در نشست خبری ستاد اجرایی سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر استان سمنان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراز داشت: جشنواره فیلم فجر  از ۱۵ الی ۲۱ بهمن ۹۸ در سینما هلال و سینما یادمان شهر سمنان با نمایش ۱۴ فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران و ۵ فیلم کودک در نوبت های مختلف به نمایش درمی‌آید. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان  افزود: فیلم های بخش سیمرغ پروانه ها که مربوط به فیلم های سینمای کودک است در سینما هلال و در نوبت ساعت ۱۰ نمایش داده می شود.

وی تشریح کرد : فیلم های آتابای، سینما شهر قصه، شنای پروانه، عامه پسند، مردن در آب مطهر، آبادان یازده ۶۰، ابر بارانش گرفته، بی صدا حلزون، پدران، پوست، تعارض، خروج، خون شد و درخت گردو، در بخش مسابقه سینمای ایران و فیلم های قطار آن شب، بیست و سه نفر، کاتی و ستاره، منطقه پرواز ممنوع و تورنا ۲، در بخش سیمرغ پروانه ها در سمنان اکران خواهد شد که می توان گفت ۵۰ درصد فیلم های جشنواره فجر در تهران را شامل می شود.  

وی خاطر نشان کرد: آغاز زمان نمایش فیلم های مسابقه ایران در سینما هلال ساعت ۱۷ و ۱۹ و در سینما یادمان ساعت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ است، همچنین بلیت هر نوبت نمایش یک ساعت پیش از آغاز فیلم در گیشه سینما فروخته می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، در خصوص برنامه های دهه فجر این اداره کل گفت: بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی با مشارکت انجمن ها و موسسه های فرهنگی برگزار می شود، چهارمین دو سالانه کتاب و تجلیل از مفاخر فرهنگی، نمایش ۴ فیلم کوتاه از تولیدات انجمن سینمای جوانان استان سمنان با همکاری دبیرخانه شواری فرهنگ عمومی، تجلیل از خادمان فرهنگی و برنامه های قرآنی از جمله این برنامه ها است.

رییس انجمن سینمای جوانان استان سمنان نیز در این نشست گفت: این انجمن با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برنامه هایی از جمله نمایشگاه عکس، کارگاه های تخصصی و نمایش فیلم را در پیش دارد.  

سعید خجسته فر اضافه کرد: این انجمن یازدهمین هفته فیلم و عکس استان سمنان را اسفند ۹۸ با اجرا و نمایش برنامه های متنوع برنامه ریزی کرده است و امید است به مانند دهمین دوره از این برنامه که سال گذشته با استقبال  هنرمندان در استان همراه بود برگزار شود.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.