محمد مهدی اصغری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به طرح ملی "من هم یک حامی هستم"، افزود : پویش ثبت‌نام از یکهزارو ۴۰۰ حامی در شهرستان میامی در حال اجراست.

وی با بیان این که ، علاوه بر پرداخت انفرادی در این طرح، گروه‌های چند نفره نیز می‌توانند در این امر خداپسندانه مشارکت نمایند،ادامه داد : در طرح پویش ابتدا حامیان براساس شرح‌حالی که از وضعیت ایتام و فرزندان محسنین در اختیارشان قرار می‌گیرد، می توانند فرزند معنوی خود را انتخاب می کنند.

اصغری با بیان اینکه  یافتن حامی برای ایتام از طرح های اثربخش کمیته امداد است ، اظهار داشت : حامیان می‌توانند با واریز ماهانه ۱۰۰ هزار ریال یا بیشتر، حامی یک یا چند یتیم و فرزند محسنین باشند و جهت رفع بخشی از نیازهای ضروری و اساسی این خانواده‌ها کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه اعتماد مردم بالاترین پشتوانه معنوی کمیته امدادمحسوب می شود ، گفت : در قالب این پویش با جذب حامیان جدید ضمن افزایش سرانه فرزندان مشمول این طرح، امیدواریم بتوانیم خدمات اثربخشی در راستای رفع مشکلات و نیازهای ضروری خانواده‌های محروم ونیازمند ارائه شود.

وی گفت : ۹۹ یتیم ، ۱۲۵ فرزند بی سرپرست و ۳۰ بیمار پرهزینه در میامی چشم انتظار کمک خیران هستند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی با اشاره به اینکه ۲هزارو ۲۵۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد میامی هستند تصریح کرد : کمک‌های معنوی، عاطفی، نقدی و غیرنقدی حامیان و خیزان نقش بسزایی در زندگی محرومان و مستضعفان دارد.

پنج هزار و ۵۳۶ مددجو زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

شهرستان میامی با جمعیتی بیش از ۴۰ هزارتن در شرق استان سمنان قرار دارد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.