ناصر سلمانپور چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  این رویداد ساعت ۹و ۵۰ دقیقه  در روستای نام نیک در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شمال غربی شهرستان میامی روی داد .

وی افزود: مصدوم که یک مرد ۷۲ ساله است از ناحیه سر و چشم آسیب دیده و ضربه مغزی شده بود که با حضور به موقع کارشناسان اورژانس اقدام‌های نخستین انجام گردیده و به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود رسانده شد.

روستای نام نیک در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شاهرود قرار دارد. این روستا در بخش کالپوش میامی واقع شده و راه ارتباطی  نامناسبی دارد.

فوت یکی از خبرنگاران شاهرودی 

 سلمانپور همچنین از فوت یکی از خبرنگاران شاهرود خبر داد و گفت: مرحوم حمید ناظمی بامداد چهارشنبه دچار عارضه قلبی شد که برغم اعزام فوری کارشناسان اورژانس ، اقدامات نخستین برای احیای قلبی وی موثر واقع نشده و دار فانی را وداع گفت.

 اورژانس هوایی شاهرود سال ۱۳۹۳ راه اندازی شد، از آنجا که شهرستان شاهرود وسعت زیاد داشته و ۵۶ درصد راه های استان سمنان در این منطقه قرار دارد ، تقویت اورژانس هوایی ضروری است.

اورژانس هوایی به بیماران روستاهای دور افتاده و نیز مصدومان حوادث رانندگی خدمت رسانی می کند. 

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۴۰ کارشناس در ۱۵پایگاه جاده‌ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.