حبیب‌الله خجسته‌پور روز یکشنبه در گردهمایی گزینشگران استان سمنان به‌مناسبت پانزدهم دی‌ماه، سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) در امر گزینش، در استانداری سمنان افزود: شهادت سردار سپهبد سلیمانی مردم و جریان‌های سیاسی ایران را برای حراست از کیان نظام جمهوری اسلامی و مقابله با گستاخی‌های آمریکا متحدتر از هر زمان دیگری کرده است.

وی ادامه داد: شهید سردار سپهبدحاج قاسم سلیمانی محبوب دل‌ها بودند و تمام عمر خود را برای حراست از عزت و کیان نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران معطوف کردند.
وی با بیان اینکه، در چهار دهه اخیر در بین شهدایی که از دست دادیم، برخی از آنان مانند ستاره‌هایی درخشان هستند که نورانیت خاصی دارند، گفت: یکی از این شهدای عزیز شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ابراز داشت: در بسیاری موارد حتی افراد منتقد نظام جمهوری اسلامی در خارج از مرزها از شهات سردار سلیمانی ابراز نگرانی کردند.
وی یادآور شد: در فضای حقیقی با برگزاری آیین‌های سوگواری خودجوش و هم در فضای مجازی تاثر روحی و ناراحتی آحاد جامعه قابل لمس است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اینکه شهادت برای سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی پاداشی بزرگ، اما برای ملت ایران سوگی جان‌کاه بود، گفت: همیشه نام آمریکا با جنایت‌های آشکارش مانند کودتا ۲۸ مرداد، حادثه ۱۲ تیر ۱۳۶۷ و حمله موشکی به هواپیمای مسافربری ایران و سیزدهم دی امسال و شهادت سردار سلیمانی یادآوری می‌شود.

معیار جذب نیروی انسانی تخصص و تعهد باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان اضافه کرد: در نظام جمهوری اسلامی برای انجام امور باید رویه تخصص و تعهد را مورد توجه قرار داد.

وی گفت: گزینش‌گران برای انتخاب و استخدام نیروی انسانی با توجه به رویه‌های قانونی و اعتقادی براساس حق و امانتداری اقدام کنند.

خجسته‌پور اظهار داشت: نیروهای انسانی برای جذب در دستگاه‌های اجرایی در کنار تعهد، تخصص‌های خود را بیان کنند و در بیان تخصص‌های خود به هیچ عنوان اکراه نداشته باشند.

وی با بیان اینکه گزینش‌گران به فرموده امام راحل(ره)  باید سالم، صالح، اخلاق‌مدار، فاضل، کریم و متوجه مسایل روز باشند، ادامه داد: گزینش‌گران هم نباید تندخو و سلیقه‌ای در امر گزینش رفتار کنند.

خجسته‌پور با اشاره به اینکه اگر بخواهیم خدمتی را به جامعه ارایه دهیم، باید ساختار متناسب با نوع خدمت وجود داشته باشد، گفت: با امکانات و در اختیار قرار دادن نیروی انسانی کاردان برای دستگاه‌های اجرایی، می‌توان برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به اقشار مردم اقدام کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: بخش گزینش، هسته‌های آن و گزینش‌گران قدرت اعمال حق دارند و در بحث انتخاب نیرو باید بهترین‌ها را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: گزینش‌گران امانتدار هستند و باید بر اساس عدالت حرکت کنند و اجراکنندگان عدالت در هسته گزینش چشم خود را از بسیاری از رویکردهای قومی، قبیله‌ای،‌ جناحی و سیاسی در انتخاب نیروی انسانی بسته نگه دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.