علی‌اصغر جمعه‌ای روز شنبه در نشست شورای گفت ‌و گوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان در سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی افزود: تمام تلاش‌ها باید برای جلوگیری از فرسودگی باشد، چرا که در صورت تملک واحدها از سوی بانک‌ها ماشین‌آلات خط تولید صنایع فرسوده‌تر و به آهن پاره تبدیل می شود.

وی بیان کرد: واحدهای تملکی از سوی بانک‌های استان سمنان، با در نظرگرفتن بسته‌های حمایتی برای افزایش و رونق تولید، بازفعال و راه‌اندازی شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان ادامه داد: روند تعیین تکلیف واحدهای صنعتی راکد و بدهکار استان توسط بانک‌ها و دیگر دستگاه‌های طلبکار سرعت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های قانونی برای تعیین تکلیف واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان نباید به بیکاری کارگران منجر شود.

جمعه‌ای اظهارداشت: روند حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان با بررسی و رفع مشکلات فعالان این بخش شتاب گیرد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان یادآور شد: مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی تملیکی مشابه هم نیست و باید با روشی اصولی و در چارچوب قانون، موضوعات و مسائل مرتبط با واگذاری واحدها حل و فصل شود.

نشست شورای گفت ‌و گوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها و نیز فعالان حوزه اقتصادی استان در سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی برگزار و به مسایلی همچون مشکلات صادرکنندگان در انجام تعهدات ارزی صادرات و واحدهای تحت تملک بانک‌های عامل بحث و بررسی شد.

استان سمنان ۲ و ۱۰ پروانه بهره برداری واحدهای صنعتی و تولیدی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.