بهروز اسودی روز سه شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: به ۱۹۲ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پنج هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال پرداخت شد.

وی خاطر نشان کرد: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی، ۸۲ واحد به ارزش سه هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال مربوط به رونق تولید و ۱۱۰ واحد به ارزش یک هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال مربوط به بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: امسال در قالب تسهیلات رونق تولید ۳۷۱ واحد تولیدی به منظور دریافت تسهیلات به ارزش ۱۹ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند که از این تعداد، پرونده ۲۷۴ مورد به منظور انعقاد قرارداد در بانک‌های عامل در دست بررسی است.

اسودی اضافه کرد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان مشکلات یک‌هزار و ۲۰ واحد تولیدی بررسی شد که ۲ هزار و ۱۶۸ مصوبه به تصویب اعضا رسید.

در این نشست با حضور حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و با تصمیم اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، ۵۶ واحد صنعتی و کشاورزی استان به منظور دریافت تسهیلات از محل منابع رونق تولید ۹۸ به ارزش چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

استان سمنان ۲ هزار و ۱۰ پروانه بهره برداری واحد صنعتی و تولیدی دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.