حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی درمسجدجامع این شهر افزود : هزاران سوال در ذهن مردم در قضیه افزایش قیمت بنزین وجود دارد و باید نسبت به این موضوع شفاف سازی صورت پذیرد.

وی گفت : مردم نظام را از خطر جدید دشمنان نجات داد و باید مسئوولان نسبت به حل مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند.

امام جمعه میامی با توجه به اینکه برخی افراد ثروتمند از کمک یارانه بنزین بهره مند شده اند، تاکید کرد : دولتمردان نسبت به حمایت از قشر محروم اقدام نمایند .

صفایی پور با بیان اینکه مردم بصیر با تبعیت از ولایت فقیه نقشه های دشمنان را خنثی می کنند، افزود : گلایه و نگرانی مردم از افزایش قیمتها است، و برای جلوگیری از آن نظارت بر بازار ضرورت دارد. 

وی با توجه به اینکه مردم همواره پشتیبان نظام هستند، اظهار داشت : باید از آموزه ها و عبرت های انقلاب اسلامی درس گرفت .

امام جمعه میامی گفت : حضور باشکوه مردم در حمایت از نظام و ولایت، تجدید عهد با امام راحل و شهدا بود و ملت ایران هرگز اجازه توطئه به دشمنان را نخواهند داد .

خطیب جمعه میامی اظهار داشت : قطع اینترنت ابزاری برای جلوگیری از توطئه اغتشاشگران بود و دشمنان با تغییر باورها وارد میدان شده اند، که باید در این راستا اقدام های اساسی صورت پذیرد.

امام جمعه میامی، انتخابات را مهمترین جلوه دموکراسی مردمی دانست، و افزود : انتخاب مدیران انقلابی، جهادی و اثرگذار نقش موثری در سرنوشت مردم خواهند داشت .

وی، نظارت بر اصناف را برای جلوگیری از گرانی ها ضروری دانست و گفت : نظارت مستمر بر بازار نقش مهمی در مهار گرانی دارد.

صفایی پور، ضمن تبریک ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تصریح کرد : عبدالعظیم حسنی (ع) اسوه ولایت مداری و نماد مجاهدت در مبارزه با دستگاه ظالمان بود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.