حجت الاسلام حمید عبداللهیان در خطبه های این هفته نماز جمعه که درحسینیه مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد، افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، در برابر انجام ندادن تعهدات طرف های مقابل، این اقدام‌ها باید پیش از این اجرا می‌شد.

وی با بیان این که وعده‌های آمریکا و غرب تو خالی بوده و برای مردم ثمری نداشت، ادامه داد: اتکا به جوانان و علم آن ها موجب پیشرفت و افزایش قدرت بازدارندگی کشور می‌شود.

عبداللهیان به رخدادهای کشور عراق هم اشاره کرد و گفت: در جریان اعتراض های به حق مردم عراق برخی عوامل داخلی و خارجی اقدامات ضد امنیتی انجام دادند که حمله به کنسولگری کشورمان در کربلا از جمله آنهاست.

وی هوشمندی مردم ، مرجعیت و نیروهای حشدالشعبی را باعث شکست توطئه های دشمنان خواند.

خطیب جمعه شاهرود به رویدادهای اخیر لبنان هم اشاره کرد و گفت: آمریکا و هم پیمان هایش می خواهند با این اقدام ها محور مقاومت را تضعیف کرده و و با آسیب پذیر کردن آن به خواسته هایشان برسند.

 وی به سالروز شهادت سردار طهرانی مقدم پدر موشکی ایران هم اشاره کرد و گفت: این سردار بزرگ اسلام با تکیه به امکانات درون و جوانان تحصیل کرده جمله " ما می توانیم " را معنا بخشید، و بن بست ها را شکسته و قدرت بازدارندگی ایران را به رخ جهانیان کشاند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.