سید عباس دانایی روز دوشنبه در سومین نشست ستاد تنظیم بازار و کمیسیون تعزیرات حکومتی شهرستان سمنان در سالن اجتماعات فرمانداری افزود: بازارچه دائمی کومش در پارک کومش در زمینی به مساحت حدود یک هزار مترمربع با ۱۷ واحد تجاری برای عرضه میوه تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: ساخت بازارچه دوم در بلوار آیت الله عالمی در دستور کار است و  با پیمانکار نیز قرار داد منعقد شده است.

فرماندار سمنان تصریح کرد: راه اندازی بازارچه موقت عرضه میوه روبروی صدا و سیما مرکز سمنان در دستور کار قرار دارد و در آینده ای نزدیک با استقرار کانکس شاهد فعالیت این بازارچه خواهیم بود.

ثبت چهار میلیارد ریال تخلف صنفی در سمنان

دانایی ابراز داشت: ۹ هزار و ۵۱۴ بازرسی از ابتدای امسال تاکنون در سطح واحدهای صنفی شهرستان سمنان انجام شده که در این بازدیدها،  ۵۶۲ مورد تخلف با ارزش چهار میلیارد ریال ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: از۹ هزار و ۵۱۴ بازرسی، سه هزار و ۴۷۹ بازرسی مربوط به بخش آرد و نان بوده که منجر به تشکیل ۱۰۲ پرونده و ۷۰ میلیون جریمه شد.

فرماندار سمنان یادآور شد: در بخش قاچاق یک هزار و ۲۳۰  مورد بازرسی انجام شده که براساس آمار میزان بازرسی و تشکیل پرونده امسال در این شهرستان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه تامین کالاهای اساسی اولویت ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان است، بیان کرد: هیچگونه مشکلی در تامین کالاهای اساسی در بازار وجود ندارد.

فرماندار سمنان گفت: ۴۸۰ مورد شکایت های مردمی در تماس با سامانه ۱۲۴  ثبت شده که از این تعداد ۴۷۴ مورد رسیدگی شده است.

برپایی نمایشگاه بوی ماه مهر در سمنان

فرماندار سمنان ابراز داشت: نمایشگاه بوی ماه مهر در سمنان به منظور عرضه  لوازم تحریر، پوشاک و بخشی از کالاهای اساسی در نمایشگاه دائمی مرکز استان برگزار می‌‍شود.

دانایی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۱۰ غرفه برای عرضه محصولات و کالاهای مورد نیاز مردم در نمایشگاه بوی ماه مهر در سمنان در نظر گرفته شده است.

فرماندار سمنان گفت: کالاها در نمایشگاه بوی ماه مهر در سمنان با تخفیف بیش از ۱۰ درصدی عرضه می‌شود.

در سومین نشست ستاد تنظیم بازار و کمیسیون تعزیرات حکومتی شهرستان سمنان درباره وضعیت راه اندازی بازارچه موقت و دائمی میوه و تره بار توسط شهردار سمنان، عملکرد ۶ ماهه اول امسال از میزان بازرسی واحدهای صنفی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل و بررسی برگزاری فروش فوق العاده ویژه ایام بازگشایی مدارس به منظور عرضه کیف و کفش، پوشاک، نوشت افزار و مواد غذایی بحث و تبادل نظر شد.

۷۳۴۲/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.