سرهنگ عبدالله حسنی روز شنبه به خبرنگاران در سمنان ابراز داشت: با پیگیری‌ها و تلاش چند ماهه اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان سرنخ‌هایی از فعالیت اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر از شرق به مناطق مرکزی کشور به دست آمد.

وی ادامه داد: رصدهای بعدی ماموران پلیس سمنان حکایت از انبارسازی بخشی از یک محموله بزرگ در اطراف تهران توسط اعضای یک باند داشت و بخش دیگر محموله نیز در حال انتقال بود.

این مقام انتظامی به همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا و استان‌های البرز و غرب تهران در این عملیات اشاره و تصریح کرد: ماموران با توقیف یک دستگاه سواری پژو متعلق به اعضای این باند در فردیس کرج ۶۸ کیلو و ۵۰۰ گرم مرفین و ۱۲۳ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

حسنی گفت: ادامه این عملیات منجر به شناسایی مخفیگاه و دستگیری عضو اصلی باند در اسلامشهر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به کشف دو دستگاه سواری و دستگیری سه سوداگر مرگ در این عملیات، بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در این عملیات برق آسا یک تن و ۲۴۸ کیلوگرم تریاک را نیز کشف کردند.

بالغ بر چهار تُن و ۶۹۰ کیلوگرم انواع موادمخدر بهار ۹۸ در استان سمنان کشف شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۶۵ درصد افزایش یافته است.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.