عبدالحمید حاجی حسنی روز یکشنبه به خبرنگاران در سمنان ابراز داشت: این اردو تا پنجم بهمن در روستاهای معلمان دامغان و سطوه شاهرود ادامه دارد.

وی اضافه کرد: اردوی جهادی امسال به همت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و بسیج دانشجویی این دانشگاه و با همکاری ناحیه بسیج دانشجویی و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود درحال برگزاری است.

وی ادامه داد:   کلینیک سیار از دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در این اردو به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان حضور پزشکان عمومی و متخصص در رشته‌های دندانپزشکی، اطفال، زنان و غیره، ارائه خدمات بهداشتی، آموزشی و پیشگیرانه در حوزه بهداشت و انجام فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی برای مردم محروم روستاها را از جمله خدمات و فعالیت‌های این اردو عنوان کرد.

دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، حدود سه هزار دانشجو دارد که ۲ رشته مقطع کاردانی، ۱۸ رشته مقطع کارشناسی، ۱۰ رشته مقطع کارشناسی ارشد، ۲ رشته مقطع پزشکی عمومی، پنج رشته مقطع دکتری و پنج رشته دستیاری را شامل می شود.

این دانشگاه هشت دانشکده ، ۶ بیمارستان و مراکز درمانی و آموزشی در شهرستان های سمنان، دامغان، گرمسار، مهدیشهر، سرخه و آرادان را زیر پوشش دارد.

۷۳۴۲/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.