عباسعلی رشیدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مسابقات وزنه برداری استان سمنان انتخابی تیم ملی در ۹ وزن در شهر دامغان برگزار شد که در پایان نفرات برتر جهت حضور در اردوی تیم ملی معرفی شدند. 
وی تصریح کرد: مهرساد اکبری در وزن ۴۹ کیلوگرم، پیام اصغری در وزن ۵۵ کیلوگرم، اتابک اکبری در وزن ۶۱ کیلوگرم و سجاد صداقت در وزن ۷۳ کیلوگرم از شهر دامغان مقام نخست را در وزن های خود کسب کردند. 
رشیدی ادامه داد: متین ثابتی در وزن ۶۷ کیلوگرم، آرمین غضنفری در وزن ۸۱ کیلوگرم، امیر حسین دالوند در وزن ۸۹ کیلوگرم، عرفان شهبازی در وزن ۹۶ کیلوگرم و سینا جهان در وزن ۱۰۲ کیلوگرم موفق به کسب رتبه نخست شدند. 
وی اظهار داشت: در مجموع تیمی، تیم استان سمنان با پنج طلا رتبه نخست و دامغان با چهار طلا رتبه دوم را کسب کردند. 

رشیدی اضافه کرد: در پایان این رقابت ها، نفرات اول هر وزن، به اردوی انتخابی تیم ملی وزنه برداری راه پیدا کردند. 
وی افزود: پنج داور کار قضاوت را برعهده داشند که در بین آن ها نام مصطفی حکمت پور از کنفدراسیون وزنه برداری آسیا و جندقی، قهرمان پیشکسوتان جهان به چشم می خورد.
رئیس هیات وزنه برداری شهرستان دامغان خاطر نشان کرد: مسابقات یکروزه انتخابی تیم ملی در بخش نونهالان و نوجوانان استان سمنان عصر جمعه با شرکت ۲۰ ورزشکار از شهرهای دامغان و سمنان، در دامغان برگزار شد.

سه هزار و ۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته در ۳۸ هیات ورزشی شهرستان دامغان فعالیت دارند.

استان سمنان با جمعیت بیش از ۷۰۲ هزار نفر، ۳۷ هزار و ۲۱۹ ورزشکار بیمه شده دارد و بیش از ۲ هزار مدال در عرصه ورزش توسط ورزشکاران این استان کسب شده است.

۹۸۵۶/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.