رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور گفت: امروز مایوس کردن مردم امری بسیار ناپسند است و باید افتخارات، دستاوردها و حرکت رو به جلو جمهوری اسلامی که امروز قدرت اول منطقه است، برای مردم بازگو شود و امید در بین مردم تقویت شود .

به گزارش خبرگزاری ایسنا، منطقه سمنان، سردار بهمن کارگر در جلسه بررسی مسائل باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان که با حضور استاندار سمنان برگزار شد، افزود: باید بگوییم جوانان امروز و نسل امروز کشور حتی از جوانان دوران دفاع مقدس نیز بهتر هستند، چرا که با وجود گستردگی فضای مجازی و تهاجمات فرهنگی از سوی دشمنان نظام، همچنان پای کار و حمایت از نظام هستند و باید قدر این جوانان را بدانیم.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی یک کشور مقتدر و قدرتمند است و انهدام و ساقط کردن پهباد ایالات متحده آمریکا که توسط سامانه داخلی سوم خرداد انجام شد، گوشه ای از اقتدار، توانمندی و قدرت دفاعی نظامی جمهوری اسلامی است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور اضافه کرد: این اقدامات و افتخارات تماما به برکت خون شهدا است و امروز جمهوری اسلامی در جایی ایستاده است که دنیا به قدرت نظامی و امکانات پیشرفته و سلاح های ایرانی اذعان دارد.

سردار کارگر افزود: امروز نجات سوریه، عراق و انشالله به زودی یمن، از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است، دوران دفاع مقدس نیز از افتخارات این کشور است که به همه ثابت کرد که ما می توانیم.

وی تصریح کرد: ما تاکنون در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و به ویژه در اردوی راهیان نور، به هیچ‌ عنوان اجازه ورود جناحی و سیاسی را ندادیم، چرا که امنیت کشور و دوران دفاع مقدس متعلق به آحاد ملت است و می توان گفت در واقع دفاع مقدس، کلید وحدت در کشور است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس استان سمنان یکی از مراکز فرهنگی دفاع مقدس خوب کشور است، افزود: گزارشات خوبی توسط مسئولین استان در حوزه اقدامات باغ موزه ارائه شد که جای قدردانی و تشکر دارد .

سردار کارگر اذعان داشت: مجموعه دولت، ‌مجلس و نیروهای مسلح، همگی در تمامی امور مساعدت و کمک همه جانبه داشتند و اعلام می‌کنیم که با این ‌همکاری مطلوب، خوشبختانه ما در این حوزه مشکل لاینحل نداریم، این موزه ها در سراسر کشور با همکاری و تلاش استانداران و مسئولین استان به سرانجام رسیده و این مراکز متعلق به خود استان ها می باشد، در استان سمنان نیز با نگاه ویژه شخص استاندار محترم در خصوص حمایت از امورات مرتبط با پیشبرد روند اجرایی تکمیل باغ موزه، پیشرفت خوبی انجام شده است .

وی با تأکید بر اینکه باغ موزه دفاع مقدس باید محل حضور و دیدار پیشکسوتان سالهای دوران دفاع مقدس و جوانان امروز کشور باشد، اظهار داشت: استان سمنان دارای ۲۹۰۰ شهید، ۷۵۰۰ جانباز است و همچنین حضور بالغ بر ۴۰ هزار رزمنده با توجه به جمعیت آن زمان استان در جبهه های جنگ، بسیار ارزشمند، فاخر و حائز اهمیت است .

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور در پایان گفت: مردم سمنان در دفاع مقدس، پرتلاش، پرکار و کم توقع بودند که امیدواریم این موزه بتواند افتخارات و تاریخ پرافتخار این مردم عزیز را به خوبی بازنشر کند‌ .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.