معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در سه ماه نخست امسال واحدهای صنفی ، تولیدی و مرکزهای پخش متخلف در استان، پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند .

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان ، مهدی یحیایی در ستاد تنظیم بازار سمنان با اعلام این خبر افزود: تخلف واحدهای صنفی استان در زمینه‌های مختلف مانند کم و گران فروشی، تقلب و فقدان درج قیمت بوده است .

وی ادامه داد: از اول فروردین تا پایان خرداد امسال، گشت نظارت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ۱۴ هزار و ۷۰۰ بازرسی از واحدهای صنفی در استان سمنان انجام داد و در نهایت ۸۱۲ پرونده تخلف تشکیل شد .

به گفته یحیایی، در سامانه مردمی (تلفن گویای ۱۲۴) ، حدود ۵۶۶ شکایت مردمی ثبت شد و به تمام شکایت‌ها در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی شد .

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت استان ابراز داشت: سازمان صمت استان سمنان در گشت مشترک با تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف، ۲۷۲ بازرسی انجام داده است که این بازدیدها منجر به تشکیل ۲۴۹ پرونده و معرفی به تعزیرات حکومتی شد .

یحیایی خاطرنشان کرد: سازمان صمت استان سمنان برای مبارزه با قاچاق و توجه به منویات مقام معظم رهبری یک هزار و ۵۷ بازرسی انجام داد و براساس بازرسی‌های انجام شده، ۶۶ پرونده قاچاق در استان تشکیل شد .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.