به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد حسینیان در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلی امام خمینی (ره) این شهر ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان کشور افزود: تعداد بسیاری از مردم ایران در سیلاب های اخیر، دچار خسارت و 62 نفر تاکنون کشته شده اند.
وی ادامه داد: امروز سیل زدگان کشور آزرده خاطر و چشم انتظار کمک دولت و مردم هستند که امیدواریم با این حمایت ها به زودی از مشکلات عبور کنند.
حسینیان تصریح کرد: برای عبور از مشکلات و جبران خسارت، باید بانک ها نیز به ارائه خدمت و تسهیلات کم بهره و بدون بهره بپردازند.
حسینیان به آغاز ماه شعبان اشاره کرد و گفت: ماه رجب و شعبان مقدمه مهمانی خدا و گذرگاه مومنان به سمت ماه ضیافت الهی رمضان است.
وی در ادامه خطبه ها به اقدام های عربستان سعودی در منطقه اشاره کرد و گفت: ولیعهد عربستان با اقدام های خود آل سعود را به معرض خطر رسانده است.
حسینیان گفت: خون ناحق موجب کیفر الهی می شود و امروز شاهدیم که مشکلات داخلی عربستان به جایی رسیده است که این کشور در حال فروپاشی است.
وی افزود: یک هزار و 300 حمله و کشتار مردم مظلوم و بی دفاع کشور یمن از جنایت های این کشور فاسق و ظالم است.
حسینیان اظهار داشت: 327 بیمارستان، 880 مدرسه، 325 تاسیسات دانشگاهی، 279 تاسیسات گردشگری و 312 تاسیسات ورزشی در حملات عربستان به یمن آسیب دیده است.
امام جمعه دامغان تصریح کرد: تعداد نیازمندان یمن به بیش از 13 میلیون نفر رسیده است که امیدواریم به زودی عربستان سعودی در خون مظلومان یمن غرق و نابود شود.
9856/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.