سید محمود طاهری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: 25 میلیون و 418 هزار لیتر بنزین در جایگاه های عرضه سوخت در نقاط مختلف استان سمنان از ابتدای طرح نوروزی تا روز دهم فروردین 98 مصرف شد.
وی بیان کرد: مصرف بنزین در مدت مشابه سال گذشته در استان سمنان 22 میلیون و 317 هزار لیتر بود.
طاهری ادامه داد: روز بیست و هشتم اسفند 97 با 2 میلیون و 600 هزار لیتر بالاترین مصرف سوخت بنزین در تعطیلات نوروزی در استان سمنان را به خود اختصاص داد.
سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان سمنان تصریح کرد: مصرف نفت گاز در جایگاه های سوخت استان از بیست و پنج اسفند 96 تا دهم فروردین 97 بیش از 11 میلیون و 174 هزار لیتر بود که با کاهش هشت درصدی در مصرف این نوع سوخت از ابتدای طرح نوروزی تا کنون به 10 میلیون و 685 هزار لیتر رسیده است.
طاهری با اشاره به بارش برف و کولاک شدید در روزهای ابتدایی سفرهای نوروزی، گفت: این شرکت به هموطنان در راه مانده در مسیر شاهرود به آزادشهر حدود چهار هزار لیتر بنزین سوخت رسانی کرد.
وی با اشاره به فعال بودن تمام نازل های موجود در جایگاه های سمنان، خاطرنشان کرد: هیچ مشکلی در روند سوخت رسانی با توجه به فرا رسیدن موج دوم سفرهای نوروزی در این استان وجود ندارد.
وی با بیان اینکه بازرسی و نظارت در تمام جایگاه های سوخت استان سمنان روزانه انجام می شود، افزود: نمونه گیری و آزمایش های کمی میزان سوخت در تمام جایگاه های سوخت گیری این استان انجام شده و تا پایان سفرهای نوروزی هموطنان ادامه دارد.
سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان سمنان یادآور شد: شهروندان و مسافران نوروزی شکایات و سئوالات خود را از طریق تماس با سامانه مرکز پاسخگویی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به شماره 09627 اعلام کنند تا ظرف مدت حداکثر 48 ساعت به آنها رسیدگی شود.
به گزارش ایرنا، 70 جایگاه سوخت در استان سمنان به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمات سوختی به هم استانی ها، مسافران و زائرین حرم رضوی (ع) است.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.