به گزارش ایرنا، حشمت الله عسگری روز سه شنبه در آیین معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری افزود: عملکرد ستاد تنظیم بازار استان سمنان در عرضه کالاهای اساسی و ضروری در آستانه نوروز بسیار مطلوب بوده است.
وی خاطر نشان کرد: صف های طولانی در روزهای گذشته در توزیع گوشت قرمز و مرغ به دلیل تفاوت قیمت نرخ دولتی با بازار آزاد در برخی از مراکز خرید سمنان به وجود آمد اما براساس برنامه ریزی های اصولی میزان توزیع گوشت قرمز و مرغ در روزهای آینده افزایش می یابد.
عسگری اضافه کرد: بیش از یک هزار تن میوه ویژه نوروز در بازار استان در حال توزیع است و برای افزایش قدرت خرید مردم قیمت برخی کالاها با نرخ دولتی در بازار کاهش یافته است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان تصریح کرد: هیچ مشکلی در توزیع میوه ویژه نوروز در استان سمنان وجود ندارد و تمام برنامه ها براساس تصمیم های اتخاذ شده در حال انجام است.
به گزارش ایرنا، در نوروز امسال 31 غرفه در سمنان، 40 غرفه در شاهرود، 20 غرفه در دامغان، 19 غرفه در گرمسار، 13 غرفه در مهدیشهر، 9 غرفه در آرادان ، پنج غرفه در میامی و 9 غرفه در سرخه به منظور توزیع میوه ویژه نوروز فعال است.
در این آئین منوچهر فخری به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان معارفه و از خدمات قدرت الله ابک به عنوان سرپرست سابق این معاونت تقدیر شد.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.