سید محمد ناظم رضوی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده این تعداد بوستان در شهر سمنان شامل بوستان ‌های سیمرغ، کوشمُغان، کُدیور، سوکان و هشت شهریور آماده پذیرایی از گردشگران است.
وی بیان کرد: شهرداری سمنان در روزهای نوروز تابلو‌های تبلیغاتی و علائم راهنمای گردشگری در سطح شهر برای معرفی اماکن و جاذبه ‌های تاریخی سمنان نصب می ‌کند.
ناظم رضوی زیباسازی مبادی ورودی و پایانه مسافری شهید حقانی و راه آهن، برپایی غرفه در بوستان ‌ها برای خرید نیازمندی‌ های روزمره گردشگران، تامین روشنایی ساحل و بوستان ها، نظافت مستمر چشمه ‌های بهداشتی را از جمله اولویت های کاری شهرداری سمنان در نوروز 98 عنوان کرد.
شهردار سمنان یادآور شد: حضور ماشین آتش نشانی به صورت 24 ساعته در محل اسکان مسافران، آمادگی 24 ساعته نیروهای پسماند و فضای سبز در مناطق مشخص شده و تهیه نقشه های گردشگری از جمله برنامه هایی است برای روزهای نوروز 98 در حال آماده شدن است.
به گزارش ایرنا، تکیه ناسار، مسجد جامع،بازار بزرگ، آستانه امامزاده یحیی(ع)، تکیه پهنه و موزه گرمابه حضرت، از جاذبه هایی است که هر مسافر و گردشگری با حضور در شهر سمنان، پس از خرید سوغاتی همچون شیرمال و کماچ و صنایع دستی، می تواند از آن دیدن کند.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.