به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمید عبداللهیان در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد و حسینیه قلعه این شهر، با تقدیر از فرماندار و نماینده شاهرود برای جلوگیری از ادامه کار معدن پس از اتمام پروانه قانونی آن، تأکید کرد: اگر معدن بوکسیت، آینده و منافع مردم، سفره های آب زیرزمینی و هوای منطقه را در مسیر آسیب قرار دهد باید تدبیری اندیشیده شود که اگر قابل اصلاح است، اصلاح شده و اگر نیست طبق قانون با آن برخورد شود.
امام جمعه موقت شاهرود خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کشورهای زیادی نوروز را جشن می گیرند باید از این ظرفیت برای ترویج دیپلماسی فرهنگی و انتقال مفاهیم اسلامی به دیگر کشورها بهره برد.
عبداللهیان به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع نمایندگان مجلس خبرگان رهبری نیز اشاره کرد و گفت: ایشان با تدبیر همیشگی خود دوگانه هایی را برشمرده و راهکارهای رویارویی با مشکلات و چالش های کشور را مشخص کردند.
وی با یادآوری مهمترین رویدادهای منطقه در روزهای گذشته، خاطرنشان کرد: سفر مقتدرانه و عزتمندانه رئیس جمهوری ایران به عراق، سفر بشار اسد به ایران، اعطا نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی را باید با سفر ترامپ به عراق و بازگشایی چراغ خاموش سفارت عربستان در سوریه مقایسه کرد که نشان از پیروزی جبهه مقاومت دارد.
خطیب جمعه موقت شاهرود همچنین اعتکاف را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی در زمینه های گوناگون توسعه و پیشرفت را شاهد بوده و یکی از میدان های موفقیت، ترویج و تبلیغ معنویت در جامعه است.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.