نوید دانایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: با توجه به دستورالعمل طرح نوروزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فعالیت ستاد نوروزی این دانشگاه 25 اسفندجاری آغاز می شود و تا 17 فروردین 98 ادامه خواهد داشت.
وی بیان کرد: بیمارستان ‌های تحت پوشش این دانشگاه و مراکز بهداشتی درمانی استان در تعطیلات نوروز 98 آمادگی لازم را برای ادامه خدمات را دارند و پزشکان، کادر درمانی و بهداشتی در تعطیلات نوروز حضور خواهند داشت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان افزود: در تعطیلات نوروز 98، هیچ بیمارستان و مرکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با کمبود پزشک و کارکنان مواجه نخواهد بود و قبل از شروع تعطیلات هماهنگی و هم‌ فکری ‌های لازم پیرامون حضور فیزیکی پزشکان، هیات رئیسه دانشگاه و کارکنان انجام شده است.
وی با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی خدمات در این نوروز98 گفت: ستاد اطلاع رسانی نوروزی در دانشگاه تشکیل شده است و مسئولان واحد در راستای اطلاع رسانی خدمات، اقدام ها، رویدادها و اخبار حوزه سلامت استان با روابط عمومی دانشگاه همکاری های لازم را خواهند داشت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بررسی نتایج فعالیت های گذشته و بیان مهمترین نقاط قوت و ضعف، تبیین راهکارهای لازم با هدف ارائه خدمات هرچه مطلوب‌ تر به شهروندان و مسافران نوروزی در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی را از وظایف ستاد نوروزی این دانشگاه خواند.
به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی سمنان، حدود سه هزار دانشجو دارد که 2 رشته مقطع کاردانی، 18 رشته مقطع کارشناسی، 10 رشته مقطع کارشناسی ارشد، 2 رشته مقطع پزشکی عمومی، پنج رشته مقطع دکتری و پنج رشته دستیاری را شامل می شود.
این دانشگاه هشت دانشکده ، 6 بیمارستان و مراکز درمانی و آموزشی در شهرستان های سمنان، دامغان، گرمسار، مهد‌یشهر، سرخه و آرادان را زیر پوشش دارد.
7342م/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.