به گزارش ایرنا، حبیب الله خجسته پور روز یکشنبه در نشست هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در سالن غدیر استانداری افزود: در بحث مواد مخدر با 2 مقوله عرضه و تقاضا مواجه هستیم که وظایف دستگاه ها برای مهار و پیشگری اعتیاد در جامعه تعریف شده است.
وی خاطرنشان کرد: در بحث عرضه، کمیته مقابله هماهنگی مبارزه مواد مخدر برای مهار و کاهش اعتیاد در جامعه تلاش می کند و در بخش تقاضا دستگاه های بهداشت و درمان تلاش خواهند کرد.
خجسته پور ادامه داد: نقش مردم به صورت فردی و جمعی برای مهار، کاهش اعتیاد و جابجایی مواد مخدر برجسته باشد و مردم با کمک های اطلاعاتی سرنخ هایی از عاملان تولید و توزیع مواد مخدر به نیروی انتظامی و مراجع قضائی استان ارایه دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان اضافه کرد: خیران برای کاهش اعتیاد در جامعه تلاش کنند و برای سال 98 اقدام های قابل توجه برای مهار و پیشگیری شیوع اعتیاد در جامعه در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان اضافه کرد: کنترل جاده های استان با وجود تردد قابل توجه خودروهای عبوری برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر در دستور کار قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، در یکسال گذشته چهار هزار و 200‌ نفر از عاملان تولید و توزیع مواد مخدر در استان سمنان دستگیر شدند.
در سال 97 بیش از 65 گروه عوامل تولید و توزیع مواد مخدر در استان سمنان متلاشی شد و از ابتدای فروردین امسال تاکنون 665 طرح برای پاکسازی مناطق مختلف استان از مواد مخدر اجرا شده است.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.