به گزارش ایرنا، سید عباس دانایی روز شنبه در هشتمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سمنان در سالن جلسات فرمانداری با بیان این که رویکرد این شهرستان تحقق بیش از 100درصدی تعهد اشتغال در سال آینده است افزود: مسئولان شهرستان برای تحقق این راهبرد بیش از پیش تلاش کنند.
وی تصریح کرد: برای یک هزار و 24 طرح در زمینه مشاغل خانگی به منظور استفاده از تسهیلات ارزان قیمت از محل سهمیه اعتبارهای شهرستان سمنان در بخش مشاغل خانگی مجوز صادر شده است.
دانایی با بیان این که از یک هزار و 24 طرح، 365 طرح برای دریافت تسهیلات در بخش مشاغل خانگی به بانک ها معرفی شده است، خاطر نشان کرد: از این تعداد، 317 طرح تسهیلاتی بالغ بر 29 میلیارد و 500 میلیون ریال دریافت کردند و بقیه طرح ها در دست اقدام است.
فرماندار سمنان گفت: مسئولان برنامه‌ ریزی‌ جامع، منطقی و کارشناسی برای ارتقای سطح مهارت دانش ‌آموختگان و جوانان علاقه مند به مهارت‌ آموزی در بازار کار به منظور اشتغالزایی و کاهش آمار بیکاری داشته باشند.
به گزارش ایرنا، در هشتمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سمنان درباره آخرین وضعیت بازار کار شهرستان، گزارش کارورزی و سامانه رصد اشتغال و مشاغل خانگی در سال 1397 و بررسی طرح های اشتغالزای تصویب شده کمیته فنی شهرستان (اشتغال فراگیر و روستایی و عشایری) بحث و تبادل نظر شد.
7342/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.